تب ِ ماه

فوریه 6, 2011

روی من کلیک کن !

Filed under: تب ِ ماه — مهتاب @ 01:46

روی من کلیک کن !

 دل دل ِ بهانه گیر کوچکم

سوز ِ این هوای پیر

سالهاست

بر تنت

تازیانه می زند

بغض تازه ای میان سینه ات

جان گرفته و مدام

ساز تازه می زند

روی من کلیک کن !

غنچه ی غنوده زیر ِ خشکسالی ِ بهار

خاطرات

 روی شانه های خسته و خمیده ات

لحظه لحظه

قاب می شود

پشت پلک های نیمه بسته ات

قطره قطره

آب می شود

لرزش ِ خطوط ِ انتهایی لب ات

برق ِ چشم های خیره  و تر ات

هر کدام

صد ترانه می شود

هرکدام درسکوت

قطع نامه می شود

 …

روی من کلیک کن !

زخمی ِ رها شده میان سایه ها

زیر ضربه های تلخ و آشنا مچاله می شوی

روی سرخ گونه ی امید

 تارهای خشمگین ِ چنگ را

  زخمه های بی قرار می زنی

مثل مادری کنار گاهوار کودک خیالی اش به ترجمان ِ آه

لای لایِ نا تمام می کشی

روی من کلیک کن !

جان ِ جان ِ خسته ام

دل  دل ِ بهانه گیر ِ کوچک و شکسته ام

حرف ِ تازه ای برای از تو گفتنم نمانده است

ناگزیر ,

روی » من » کلیک کن …

________________________

پ.ن

به مناسبت ایام الله ِ انفجار ِ نور ! :
 »  مصاحبه با تاریخ  «>>> کامنت شماره دوازده  

61 دیدگاه »

  1. – از تاریخ کامنتای جواب داده نشده (یا جواب نداده شده!) معلومه خیلی وقته که گذرت اینورا نیفتاده…
    هرجا هستی خوش باشی (یا اگه بخوایم واقعگرایانه تر بگیم هرجا هستی «کمتر ناخوش باشی!»)…

    – راستی احوال خواهر زاده تون چطوره خاله جان!…

    دیدگاه توسط حمید — مارس 14, 2011 @ 16:02

  2. خيلي خوبه كه ميشه دوباره بيام اينجا… حتي اگه تازه ننوشته باشي ، عطر دستات رو تن اين واژه ها ، به ادم ارامش ميده…

    دیدگاه توسط محبوبه — مه 22, 2011 @ 21:27

  3. – اول اینکه خوشحالم که دوباره در این خونه رو وا کردی…فقط یه نیم نمره بابت آب و جارو نکردنش ازت کم میشه که اونم فدای سرت!…جهنم و ضرر بیست! (آیکون «برو حالشو ببر!»)…

    – بچه جان پاشو بیا یه جا که بدون استفاده از ابزارهای غیرمجاز و وی پی ان و اینجور ناتو بازیا بتونیم بخونیمت! اصلا هم اینجا بنویس هم یه جای آزاد!…واللا توو شرکت ما فیلترشکن جرمه! خونه هم که میرسیم دیگه مثل چی خسته ایم و باید بعد از مسواک و باقی مقدمات بخوابیم!…دست بجنبون دیگه!…

    دیدگاه توسط حمید — مه 23, 2011 @ 19:44

    • باورت می شه یادم رفته بود اینجا فیلتره ؟!!!
      واسه همین اون پیشنهاد بی شرمانه رو دادم که اونهمه راه نرو یاهو !
      :-I

      ما صفر هم از سرمون زیاده …
      یخ شکنی باید برای این یخ سکوت انگار حمید …

      دیدگاه توسط مهتاب — مه 25, 2011 @ 02:07

  4. به وبلاگ که رسید فاز قطب گرفتی!؟…برو این فیلمارو یه جا دیگه بیا فرزندم! ما خودمون آکتوریم!

    دیدگاه توسط حمید — مه 28, 2011 @ 01:00

    • دیوانه ی من …
      =))

      دیدگاه توسط مهتاب — ژوئن 10, 2011 @ 22:06

  5. ولی از شوخی گذشته امیدوارم هرچه زودتر این یخی که میگی بشکنه…جای خورشیدی مثل مهتاب خالیه…

    دیدگاه توسط حمید — مه 28, 2011 @ 01:00

    • لطف داری …
      ولی واقعا خودم هم دارم روانی می شم …

      دیدگاه توسط مهتاب — ژوئن 10, 2011 @ 22:09

  6. 🙂

    دیدگاه توسط حمید — ژوئن 3, 2011 @ 19:07

  7. آخ یادم نبود این ووردپرس لبخند ملایم و دوستانه نداره! (آخه خداییش اینم شد لبخند!؟ این بیشتر شبیه ذوق زدگیه و سرخوشیه!)…

    دیدگاه توسط حمید — ژوئن 3, 2011 @ 19:10

    • والا … با این لبخنداشون ! D:

      دیدگاه توسط مهتاب — ژوئن 10, 2011 @ 22:12

  8. همنیجوری یهو یادت افتادم گفتم بیام یه سلامی کنم (خب سلاممو که کردم دیگه اینجا کاری ندارم! فعلا با اجازه! – آیکون «مختصر و مفید!»)…

    دیدگاه توسط حمید — ژوئن 24, 2011 @ 20:00

    • سلام و یه عالمه …. !!! ( آیکون ِ برادر بسیجی ِ آماده ) 😀

      دیدگاه توسط مهتاب — ژوئن 29, 2011 @ 02:07

  9. البته این مفیدی که در کامنت بالا عرض کردم رو جهت خالی نبودن عریضه گفتم وگرنه فایده اش کجا بود همچین کامنتی!؟ واللا!…

    دیدگاه توسط حمید — ژوئن 24, 2011 @ 20:02

    • مفید …
      مفیدش رو تو می دونی …
      و من ِ دلتنگ …
      که هی می یام گوشه ی این خونه زانو هام رو تو بغل می گیرم و می شینم و نمی دونم چی کار کنم …

      دیدگاه توسط مهتاب — ژوئن 29, 2011 @ 02:08

  10. هر بار که بهت سر می زنم کبقور می شم از نوشته هات و دردهایی که با هر کلمه ش می کشم …

    دیدگاه توسط crazy — ژوئیه 2, 2011 @ 21:08

    • دوست نازنین و قدیمی ….
      ما زنده به دردیم …

      دیدگاه توسط مهتاب — ژوئیه 9, 2011 @ 03:38

  11. عزیزم مثل همیشه عالی بود

    دیدگاه توسط فیروزه — اکتبر 29, 2011 @ 05:29


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

