تب ِ ماه

سپتامبر 24, 2010

شرمت باد

Filed under: تب ِ ماه — مهتاب @ 21:08

______________
نمی دونم کدوم شیر پاک خورده ای داره این پیکسل ها رو پخش می کنه و اینطور هنرمندانه بین لبخند ِ تلخی که رو لب آدم ها می شونه , فریاد می زنه :
 هی ! تو ! دیکتاتور کوچولوی نفرت انگیز ! شرمت باد !
20 دیدگاه »

  1. سلام
    خوبی مهتاب؟
    کجایی تو
    کم پیدایی
    جدی جدی برد ممه رو لولو برد؟

    دیدگاه توسط کیامهر — سپتامبر 24, 2010 @ 21:34

  2. نمیدونم بخندم یا گریه کنم!کی باور میشد کارمون به اینجا برسه …

    دیدگاه توسط محبوبه — سپتامبر 25, 2010 @ 12:57

  3. دیکتاتور کوچولوی نفرت انگیز…

    دیدگاه توسط شکوه — سپتامبر 27, 2010 @ 07:11

  4. دیکتاتور کوچولو..بهش فکر نکرده بودم
    خوبی؟

    دیدگاه توسط حامد — سپتامبر 27, 2010 @ 09:47

  5. سلام مهتاب عزيزم .
    اين جماعت ازشرم هم چيزي حاليشون ميشه خانومي ؟!!!

    دیدگاه توسط سهبا — سپتامبر 27, 2010 @ 10:31

    • حقیقتا نه …

      دیدگاه توسط مهتاب — سپتامبر 30, 2010 @ 21:04

  6. این نیز بگذرد . برگی دیگر از کتاب قطور تاریخ را زمان ورق خواهد زد و آن خود تاریخ خواهد شد. و……

    دیدگاه توسط مهدی — سپتامبر 29, 2010 @ 15:45

  7. ………………………… هی
    …………چقدر دوست دارم اینطوری صدام کنه یکی

    دیدگاه توسط دیکتا تور کوچولوی نفرت انگیز — سپتامبر 29, 2010 @ 18:37

    • هی … دیکتاتور کوچولوی دوستداشتنی !
      خوب بود ؟

      دیدگاه توسط مهتاب — سپتامبر 30, 2010 @ 21:03

  8. منم از اینا میخوام :دی

    ببخشید خانوم، از کجا میتونم تهیه کنم؟

    دیدگاه توسط pirate37 — سپتامبر 30, 2010 @ 15:32

    • ای جان …
      منم همینجوری به دستم رسید !
      اصلا یهو باران ِ رحمت پیکسلی بر ما باریدن گرفت !
      از اینا , از اون عکس دار قدیمی ها ی قبل از خرداد که خیلی دوسش داشتم و نداشتم , مدل شجریانیش …

      دیدگاه توسط مهتاب — سپتامبر 30, 2010 @ 21:06

      • 😥
        چلا آخه؟
        تو مترو دادن بهت؟
        من که این همه ساعت تو مترو م که! پَ چرا نمیبینم؟
        شیطونه میگه خودم برم یه هوا سکسی ترشو طراحی کنم پخش کنما!!!!

        دیدگاه توسط pirate37 — اکتبر 1, 2010 @ 19:58

        • نه تو مترو ندادن ! اینجا آدرس بدم آخه ؟
          😀

          ایول به شیطونه ! برو دارمت
          😀

          دیدگاه توسط مهتاب — اکتبر 4, 2010 @ 17:44

  9. ما دلمون پست جدید می خواد
    ولی به کامنت گذاشتن برای قبلی ها قماعت می کنیم
    بس که قانعیم

    دیدگاه توسط کیامهر — سپتامبر 30, 2010 @ 23:32

  10. سلام . مرسي عزيز از حضورت
    اره اون عكس نيايشمه .منتها مربوط به يك سال پيش

    دیدگاه توسط سهبا — اکتبر 2, 2010 @ 12:28

    • الان من نمی دونم کجا جواب بدم ! :دی
      خدا براتون حفظش کنه عزیزم

      دیدگاه توسط مهتاب — اکتبر 4, 2010 @ 17:42

  11. سلام …. نمیدونم چجوری باید محبت هاتون را از کامنت هایی که گذاشتین جبران کنم … فقط میتونم تشکر کنم ازتون

    دیدگاه توسط م . ح . م . د — اکتبر 2, 2010 @ 16:55

  12. نمیدونی چقدر دستهاشون گرمه این جور آدما که شرافتشونو فدای مادیات نکردن.ممنون از حضورت مهتاب جون.منیر منم داشت از ممه می نوشت که دهنشو بستن این نامردا.شرمشان باد که از ما هراس دارند.

    دیدگاه توسط آناهیتا — اکتبر 2, 2010 @ 17:01

  13. بنظر من ممه رو لولو اورده، خیلی وقته، کاش می‌بردش.

    دیدگاه توسط goalpesar — اکتبر 3, 2010 @ 16:54

  14. سلام دوست عزیز
    دوباره مورد لطف قرار گرفتم وفیلتر شدم اما همچنان واستوارتر از گذشته هستم ازتون ممنون میشم اگه لینکم رو اصلاح کنید فقط لازمه یه حرف b انگلیسی به آخر آدرس اضافه کنید http://www.iranmanvmab.blogspot.comممنون میشم
    به امید ایرانی آزاد با مردمانی آگاه

    دیدگاه توسط آگاهی — اکتبر 4, 2010 @ 10:43


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

