تب ِ ماه

اوت 20, 2010

زندگی سگی- پیازی !

Filed under: تب ِ ماه — مهتاب @ 13:49

شده تا به حال توی هپروت پیاز خرد کرده باشی و وسط کار یادت بیاید که : اِ ! پس چرا چشم هام نسوخت ؟!

من اسمش را گذاشته ام : » مازوخیسم پیازی » !

یکباره نفس عمیقی می کشی و تا ته جگرت می سوزد و آب از چشم و چار و لب و لوچه ات آویزان می شود و فکر می کنی عجب غلطی کردی !

درست عین زندگی !

تا خیال برت می دارد که انگار » همه چی آرومه » و تو محض رضای خدا هم که شده  یک کمی خوشبختی ؛ آنوقت دستی از غیب برون می آید و آن روی

سگی- پیازی زندگی را چنان توی حلقت فرو می کند تا دیگر تو باشی از این توهم های لوس و بی معنی نزنی !

بی خیال !

لودگی هم نمی توانم …

خدایا ! این پیاز ِ سگی را کنار بکش !

غلط کردم !

________________________

تب بُر نوشت :
پیشنهاد می کنم لذت ِ ناب » همه ی اقوام من  »  _  گروه رستاک _ رو از دست ندید
به قاعده ی شنیدن ِ یک نفس و مکرر ِ » ای ایران » دوست داشتنیه
36 دیدگاه »

  1. سلام مهتاب جون . كجايي عزيز ؟

    من همه اهنگاي مجموعه رو دوست داشتم ، بي اغراق ، حتي با وجودي كه خراسانيم و موسيقي خراساني ش هم قشنگ بود !
    اما شايد اولين آهنگ بخاطر اولين بودنش تاثيرگزاريش بيشتر بود ! شما چي گلم ؟ از كدومش بيشتر خوشت اومد ؟

    دیدگاه توسط سهبا — اوت 30, 2010 @ 06:45

    • هستم و نیستم سهبا …
      منم انتخاب برام سخته ! حتی » گَل گَل » رو دوست داشتم با اینکه هیچوقت ترکی گوش نمی دم !
      ولی یه ارادت خاصی به آهنگ سوزناک بختیاریش » بلال » و اون ترکیب فوق العاده ی کردیش » سوزله » , دارم …

      دیدگاه توسط مهتاب — سپتامبر 1, 2010 @ 11:33

  2. واسه همینه وقتی می خوام دهنم رو باز کنم بگم خدا عجب روزای خوبیه می ترسم

    دیدگاه توسط باران بهار — سپتامبر 22, 2010 @ 16:28

  3. دلتنگت بودم مهتابم

    دیدگاه توسط باران بهار — سپتامبر 22, 2010 @ 16:36

  4. پیازی پیازی ، ننگ به نیرنگ تو.

    کاش می فهمیدم کی پست جدید می گذاری…

    دیدگاه توسط بهنام — اکتبر 4, 2010 @ 08:22


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

