تب ِ ماه

ژوئیه 16, 2010

عاشقان ایستاده می میرند

Filed under: تب ِ ماه — مهتاب @ 13:00

از تو نوشتن » جرأت می خواهد امیر جان » …

قلم بین  دستهایم آب می شود

قلم بین اشک هایش جان می گیرد ؛ دخترک همیشه سیاه پوش تو …

* * *

:

« به تو فکر کردن جرأت می خواهد امیر جان

و همان خرداد سال گذشته که آب پاکی را روی دستمان ریختند , من جرأتم را از دست داده ام

اصلا نفهمیدم که من کی اینهمه عاجز شدم که حتی تصویر و صدای تو رعشه بر اندامم می اندازد؟!

عاجزم امیر جان … عاجز !

عاجز از نبودنت …

عاجز از بی صدا خندیدن , که مبادا صدای خنده ام به گوش خودم برسد

عاجز از بی صدا گریستن  , که مبادا صدای گریه ام به گوش دیگران برسد

امیر جان ! نمی دانی که چقدر » دروغ » خوب است و من چقدر عاشق دروغ شده ام

مثل دروغی که به مامان اختر گفتنند

ای کاش همه انقدر عاشق دروغ می شدند که به من هم دروغ می گفتند

دروغ مرگ تو را می گویم امیر جان …

اصلا من نمی دانم حقیقت چیست !؟

حقیقت آن دو دست سبز و جوان تو بود که زیر بارش مداوم چکمه پوشان مدفون شد

حقیقت درد و تنهایی پدرت و «بابک» است

حقیقت درمانگی «هومن» و اشک خشک شده در چشم «لبخند» است .

حقیقت لحظه ای بود که …

اصلا می دانی حقیقت چیست ؟

همان پنج روز ِ دل ریخته در کهریزک است …

همان پنج روز ِ دل ریخته که من از آن بی خبرم .

امیرجان ! دیگر آرامشی در کار نیست .

حتی قرص های آرام بخش مادر ِ لبخند هم خاصیتشان را از دست داده اند .

می دانی که چقدر از  » آخرین بارها » بدت می آمد و عاشق تکرار بودی  ؛

خوب است بدانی که » آخرین بار » با باتوم , با تو بود و دیگر تکرار نمی شود .

من زمین خانه مان را خیلی وقت است که نشسته ام

که مبادا جای پاهایت پاک شوند

اما هر روز پرده هایمان را کنار می زنم تا اگر آمدی , آمدنت را خوب تماشا کنم …

و خوب می دانم

که این بار آمدنت را نمی توان دستبند زد  به کهریزک انداخت …

«

32 دیدگاه »

  1. salam mahtab jan, webet ra ke didam va be khosus in posteta, kheili shoke shodam . iran ta abad khodesh ra madyun amir ha midanad.
    az hazrate hagh talabe sabr baraye to va khanevadeash va aramesh baraye ruhe malakutie amir ra khahanam. khodayash biamorzad

    دیدگاه توسط MAHTAB — اوت 8, 2010 @ 19:15

  2. mahshasr minevisiiiii

    دیدگاه توسط crazy — سپتامبر 16, 2010 @ 17:45


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

