تب ِ ماه

مارس 23, 2010

هر روزمان » نو » روز

Filed under: تب ِ ماه — مهتاب @ 12:48

اینجا تهران است

صدای دیکتاتوری ِ » نا اسلامی » ِ ایران

و این عید دیدنی نیست

نشست ِ نقد و بررسی ِ سیاسی – اجتماعی – مذهبی ست

__________________________

: یک عالمه بعد نوشت

امروزبه عمد آدرس تب ِ ماه  ناکامم رو تایپ کردم  و در نهایت خون دل  زل زدم به اون جمله ی قرمز و آبی ِ روی اعصاب که جاشو داده به یه صفحه که مثل منبر های نا گرفته به زور بالاش بسم الله چسبوندن ! زیرش هم به شفافیت مردم ,  صفت ِ تار نما دادن و زیر ترش یه عالمه لینک مفید !!! از جمله حوزه علمیه و فالس نیوز و رجا نیوز و برای خالی نبودن عریضه  ؛ » چیز » های دیگه

خلاصه من در طی این بیانیه اعلام می دارم کلیک کردن روی لینک های مفید  ِ !!! سوار شده روی وبلاگ های ناکام مردم  بنا بر احتیاط خیلی واجب حرام می باشد

 

20 دیدگاه »

  1. اتفاقاً دقیقاً اسلامی!

    دیدگاه توسط شاپرک — مارس 25, 2010 @ 23:05

  2. به دور از همه برداشت ها و نقد ها . . . من عید نوروز رو به شما و همه دوستان سبز خودم تبریک میگم

    فراموش نکنیم که یک سال جدید پیش رو داریم . . و ما پایدار و استوار به هدف فکر میکنیم

    من هم شما رو به استقامت و بردباری دعوت میکنم .
    عـــید شما مبارک

    دیدگاه توسط مهدی — مارس 26, 2010 @ 16:36

  3. bia daste kam be omide bahar nirooye dobare begirim

    دیدگاه توسط saeedemokhtarzade — مارس 27, 2010 @ 20:53

  4. عالییییییییییییی دوست جدید من :d

    دیدگاه توسط دخترآبان — مارس 28, 2010 @ 11:15

  5. عرض ارادت خالصانه مخلصانهء ما را شدیدن پذیرا باشید بیزحمت !

    دیدگاه توسط کرگدن — مارس 28, 2010 @ 11:59

  6. گر چه دل گرفته ی ما باز شدنی نیست
    اما عیدت مبارک مهتابم
    کاش بتونیم صبور باشیم
    و قوی

    دیدگاه توسط باران بهار — مارس 28, 2010 @ 20:26

  7. در ضمن دلتنگت شده بودم مهتاب خانووووم:x

    دیدگاه توسط باران بهار — مارس 28, 2010 @ 20:27

    • به
      چشم و دلمان روشن
      >:D<

      دیدگاه توسط Mahtab — مارس 29, 2010 @ 12:07

  8. سلام
    منم خوشبختم از این آشنایی
    ممنون که سر زدی

    دیدگاه توسط کلاسور — مارس 29, 2010 @ 07:29

  9. سلام.ببخشید که در سلام دوباره تاخیر شد. اگه فقط یه مساله باشه که بابتش از اینکه نتونستم تو این عیددیدنی حاضر باشم دلتنگ باشم همین از دست دادن دیدار عزیزانی مثل مهتاب و آرش عزیز و بقیه رفقا بود
    ممنون از لطفت و سلام تر و تازه ای که داداشا رسوندن امیدوارم سال خوبی باشه…سالی که توش به جای باتوم و بازداشت و فیلتر لبخند باشه و لبخند و لبخند

    دیدگاه توسط حمید — مارس 29, 2010 @ 11:02

  10. » و این عید دیدنی نیست»
    آره…درد دیدنیست…عید اون روزیه که توش گناه نباشه و تا وقتی اینا هستن نفس کشیدن هم گناهه

    دیدگاه توسط حمید — مارس 29, 2010 @ 11:05

    • آخ که بد جوری سخن از زبان ما می گویی

      دیدگاه توسط Mahtab — مارس 29, 2010 @ 12:11

  11. چرا خصوصی میذاری!؟…تو وبلاگ حقیر اینجانب راحت باش!
    میخواستم اینو خصوصی بذارم ولی نشد…آخه این چه سرویسیه که توش نمیشه کامنت خصوصی گذاشت!؟…واللا دیگه!…علی الحساب بعد از اینکه دیدیش پاکش کن!
    (جمله آخرم چقدر شبیه پیغامای رئیس کاراگاه گجت بود!)

    دیدگاه توسط حمید — مارس 29, 2010 @ 11:10

    • دقیقا
      حالا از لج ِ این سیستم ناقص بذار من این کامنت خوشگلت رو پاک نکنم کاراگاه
      😀

      دیدگاه توسط Mahtab — مارس 29, 2010 @ 12:13

      • حالا این پیام خصوصی تو سرش بخوره حمید
        انقدر قالب هاش در حد فحشه که من بعد عمری مجبور شدم کلی بالا پایین کنم بلکه یه قالب سبک پیدا کنم تا زیر نگاه مردم علف سبز نشه برای خوندن چهار تا کلمه مزخرف
        و حالا بعد از عمری «رو سیاهی» هر بار صفحه رو باز می کنم فکر می کنم اشتباه اومدم خونه ی مردم
        😛

        دیدگاه توسط Mahtab — مارس 29, 2010 @ 12:46

  12. به مهتاب سلام
    با دل پری که تو داری دختر جان ادم یادش میره که اومده که تبریک بگه
    من دلم قرصه
    قرص تر از همیشه
    چون ایمانم قوی تر شده
    به خدایی که جای حق نشسته
    غم این نامسلمونا رو هم نمی خورم
    که از نفس نفس زدنشونه
    این به دست و پا افتادن ها
    .
    سالی داشته باشی با بختی رام
    .

    دیدگاه توسط حسام الدین منظوم — مارس 29, 2010 @ 17:30

  13. سلام. اول می خواستم برای مطلب آخرت کامنت بذارم ولی اینقدر غصه دار شدم که گفتم اول بیام اینجا کامنت بذارم.
    سال نو مبارک
    دلم برات خیلی تنگ شده بود…. خیلی
    خوبی؟ خوش می گذره؟ می بینم که قالب وبلاگ رو عوض کردی.. قشنگ شده
    راستی! به قول شاپرک:» اتفاقاً دقیقاً اسلامی»ء
    دارم با همکارم هم حرف میزنم تمرکز ندارم. میشه نخونم و پستش کنم؟

    دیدگاه توسط سعید — آوریل 3, 2010 @ 04:18

    • سلام به سعید عزیز
      بشکنه این دست که غصه می پراکنه

      سال نو ی تو هم سبز
      منم دلم برات خیلی تنگ شده بود .. خیلی
      خدا رو شکر تموم شد تعطیلات
      دلمون گرفت پشت در چریکه ی نازنین تارا

      می گذره .. شکر .. خوشحالم پسندیدی
      ما از وقتی کامنت این شاپرک جان رو دیدیم کلا
      :-I
      شدیم رفتیم پی کارمون
      😀

      تو می تونی چشم بسته پست کنی اصلا
      می تونی دو تا فحش بدی پست کنی اصلا

      دیدگاه توسط Mahtab — آوریل 3, 2010 @ 19:52

  14. حالا که حرام شد انگار همه‌ی اون لینک‌ها دارن وسوسم می‌کنن!

    دیدگاه توسط goalpesar — آوریل 7, 2010 @ 10:50

    • آقا ما غلط کردیم !

      دیدگاه توسط Mahtab — آوریل 7, 2010 @ 18:49


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

