تب ِ ماه

فوریه 6, 2010

! س مثل سه

Filed under: تب ِ ماه — مهتاب @ 14:44

! تازه فهمید م
.
.
.

 ای عاشق بهار
ای با سپیده یار

در دل دارم امید
بر لب دارم پیام

هم خوشه ای سلام
هم خوشه ای

! سلام

11 دیدگاه »

  1. ما هم به جمع خوشه سومی ها پیوستیم
    احساس مرفه بودن می کنم
    می خوام برم تو وان حموممون شیر بریزم تا گردن برم توش :دی

    دیدگاه توسط باران بهار — فوریه 6, 2010 @ 20:18

  2. ! خیلی لوس بود این شعره
    درست مثل خالقش ! :دی

    دیدگاه توسط PARAND — فوریه 7, 2010 @ 18:00

    • خالقش من نبودم دخترم
      با من آره .. به مردم چکار داری ؟!؟
      😀
      .
      .
      می خوای واسه یه همچین سوژه ی چندش و لوسی غرل بسرایم ؟؟
      :-@

      دیدگاه توسط Mahtab — فوریه 7, 2010 @ 18:16

      • !مگه من گفتم مثل تو ؟
        !! گفتم مثل خالقش
        تو وقتی خودت قبول داری که لوسی من چی کاره ام اصلاً ؟
        =))

        دیدگاه توسط PARAND — فوریه 7, 2010 @ 18:33

        • ای لعنت به من که رو دست خوردم اینجوری !ا
          خدا نصیب گرگ بیابون نکندت !ا
          =))

          دیدگاه توسط Mahtab — فوریه 7, 2010 @ 19:32

  3. ای شب از خوشه ی سه رنگین شده
    سینه از یارانه ها سنگین شده
    ای به روی سفره ها گسترده نفت
    پول نفت تو جیب عمت هم نرفت
    همچو بارانی که شوید جسم خاک
    جیب ما از پولها شد پاک ِ پاک
    ای تپش های دروغت جرم من
    من چرا باید بگیرم چهارتا زن
    ای مرا با بی بی سی آمیخته
    از دروغت کرک و پرها ریخته
    چون تب انتخابات افروختی
    لاجرم رایم به آتش سوختی
    بیش از اینت گر که می پنداشتم
    هر گهی را تو نمی انگاشتم

    دیدگاه توسط سعید — فوریه 7, 2010 @ 18:15

    • آخ که من عاشق بیت آخرم:دی
      بیش از اینت گر که می پنداشتم
      هر گهی را تو نمی انگاشتم

      دیدگاه توسط باران بهار — فوریه 7, 2010 @ 18:22

    • سعید من واقعا سر تعظیم و اینا … !ا
      عجب استعداد بی نظیری درونت نهفته بوده و رو نکرده بودی !
      چی بگم الان ؟؟
      :-I

      دیدگاه توسط Mahtab — فوریه 7, 2010 @ 20:31

  4. این آغاز ویرانی است

    دیدگاه توسط علی خ — فوریه 7, 2010 @ 19:38

  5. نفرمایید قربان. لذت بردم وقتی دیدم که همشاگردی سلام رو به هم خوشه ای تغییر دادی . کلی خندیدم به خدا. الانم که دارم می نویسم نیشم تا بناگوش بازه. به قول جودی آبوت:» به خدا راست می گویم بابا»ء

    دیدگاه توسط سعید — فوریه 7, 2010 @ 20:40

  6. !ما که بی خوشه ایم

    دیدگاه توسط الهه ناز — فوریه 8, 2010 @ 08:39


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

