تب ِ ماه

دسامبر 3, 2009

امید

Filed under: تب ِ ماه — مهتاب @ 20:43

تنگ ترین زمان سختی , نزدیک ترین زمان گشایش است

علی (ع) / غررالحکم / 3032

همشهری جوان 239

11 دیدگاه »

  1. امروز صبح این رو دیدم…و به خواهرم گفتم که این یعنی امید و رهایی
    .
    .
    !داغ دلم رو تازه کردی مهتاب
    …روزی،روزگاری واسه ی همشهری جوان می نوشتم،اما…اما
    .
    .
    !دلم می خواست یک نفر…فقط یک نفر می گفت:خوب کردی

    دیدگاه توسط الهه ناز — دسامبر 3, 2009 @ 23:21

  2. به من هم خيلي چسبيد وقتي اول هفته اين جمله رو خوندم …. البته من در فكر هاي ديگه هم بودم و از هر جهت اين جمله برام روشنگر بود….. «اندكي صبر سحر نزديك است
    «

    دیدگاه توسط saeedemokhtarzade — دسامبر 4, 2009 @ 00:19

  3. من هم مدتی است که دارم به این حدیث فکر میکنم
    ……….
    از ته دل آدم انگاری خبر داشته… از ته همه اتفاقات
    به همین خاطر وقتی جمله هاش رو میخونی به دلت میشینه.. اصلا آروم میشی

    دیدگاه توسط ghazaleh — دسامبر 4, 2009 @ 12:21

  4. انقد دلم گرفت که امیدوارترین لحظه هامو پشت سر می ذارم!!!

    هر عملی را عکس العملی ست،برابر در همان جهت!!!!نه؟

    دیدگاه توسط pirate37 — دسامبر 4, 2009 @ 15:30

    • اینجوری بهش فکر نکرده بودم
      منم دلم گرفت

      دیدگاه توسط Mahtab — دسامبر 4, 2009 @ 19:04

    • فك كنم برابر ولي كاملاً در خلاف همان جهت درست باشه

      دیدگاه توسط ميثم — دسامبر 6, 2009 @ 15:13

      • اگه از دید نیوتن نگاه کنی میشه:
        هر عملی را عکس العملی ست، برابر اما در خلاف جهت

        اما من دیدم که
        هر عملی را عکس العملی ست، برابر در همان جهت

        دیدگاه توسط pirate37 — دسامبر 10, 2009 @ 09:24

  5. خوب می‌دونی، انگار واسه ما سر سوزنش، اگرم باریکتر نشه، انتها نداره

    دیدگاه توسط goalpesar — دسامبر 5, 2009 @ 22:17

  6. هيچ جائي واسه خرف باقي نذاشته ديگه
    كاملترين جمله اي كه ميشد الان گفت
    فرج بعد از شدت

    دیدگاه توسط ميثم — دسامبر 6, 2009 @ 15:17

  7. salam mahtab jan.. khoobi khanoom? ye khabar az khodet bede man az dirooz ba hameye doostam tamas gereftam bebinam saleman ?!

    دیدگاه توسط سعيده — دسامبر 8, 2009 @ 08:28

  8. !ما از اون سوزن رد میشیم ؟؟
    ! خیلی تنگه
    !اگه همون جا گیر کنیم .. ؟

    دیدگاه توسط PARAND — دسامبر 8, 2009 @ 20:06


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

