تب ِ ماه

اکتبر 28, 2009

ببار …

Filed under: تب ِ ماه — مهتاب @ 17:25

 

9433_168960556479_121829791479_4136387_4389796_n

ببار ای بارون ببار
با دلم گریه کن، خون ببار
در شبای تیره چون زلف یار
بهر لیلی چو مجنون ببار

ای بارون

دلا خون شو خون ببار
بر کوه و دشت و هامون ببار
به سرخی لبای سرخ یار
به یاد عاشقای این دیار
به داغ عاشقای بی مزار

 ای بارون

ببار ای ابر بهار
با دلم به هوای زلف یار
داد و بیداد از این روزگار
ماه ُدادن به شبهای تار

ای بارون

.

.

.

ببار

6 دیدگاه »

  1. مهتاب عزیزم….عالی بود….به خصوص عکس وبلاگت که خیلی با حال و هوای این روز ها جوره

    دیدگاه توسط بنفشه — اکتبر 29, 2009 @ 10:51

  2. دانه های باران به شیشه ها
    ترانه دارد
    در اجاق من آتشی
    به چشمان من
    زبانه دارد
    بسته هر دری
    خفته هر که خانه دارد
    مرغ هوا هم آشیانه دارد
    شب سمج می نماید و دل
    بهانه دارد
    دل هوای او
    دل هوای می
    دل هوای بانگ عاشقانه دارد
    آن پرستو از دیار ما
    بار غم به دل
    رفت و کس ندانم کزو
    نشانه دارد
    غم نشسته باغ جان من
    جنگلی است بی شکوفه لیک
    بنگر ای بهار دیر رس
    شاخه ها جوانه دارد
    آتش است و شعله ها و دود
    طرح او فکنده در نظر
    با خیال او نگاه من
    خلوتی شبانه دارد
    پشت شیشه ها
    باد رهگذر
    …ترانه دارد

    دیدگاه توسط الهه ناز — اکتبر 29, 2009 @ 16:08

  3. .
    .
    .
    .
    .
    عاشقای بی مزار
    .
    .
    .
    .
    وز من ایشان را هزاران یاد باد

    دیدگاه توسط امین شاهنده — اکتبر 30, 2009 @ 20:28

  4. خیلی شعر خوبی بود… تا عنوان رو دیدم شروع کردم به زمزه این شعر
    دیدم تو هم نوشتیش

    دیدگاه توسط ghazaleh — اکتبر 31, 2009 @ 17:29

  5. گمگشته ام !
    – کجا ؟
    ندیده ای مرا ؟

    دیدگاه توسط بهنام — نوامبر 1, 2009 @ 06:40

  6. دلم دردی که دارد با که گوید

    دیدگاه توسط میثم — نوامبر 2, 2009 @ 19:34


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

