تب ِ ماه

سپتامبر 15, 2009

ا.ع.ت.ر.ا.ف

Filed under: تب ِ ماه — مهتاب @ 16:09

من ؛  میم . الف

اعتراف می کنم که خداوند را

بخاطر تقسیم اینچنین عادلانه  و هوشمندانه ی حروف

بین   م.م   ,   م.ک   و   ا.ن

به طرز غریبی شکر میکنم

!!!

2 دیدگاه »

  1. یه سالی هست تلویزیون نمیبینم
    این قضیه میم .میم چیه؟/
    جمعه اون طرفی ها هی میم .میم . میکردن
    .
    تاثیری داشتی تو راستی تو ترجمه ایتالیاییه بلاگ حسام؟

    دیدگاه توسط مصطفی موسوی — سپتامبر 21, 2009 @ 15:47

    • چه کار خوبی می کنی مصطفی
      من خودآزاری دارم که هر از گاهی چشم به صفحه ی هرزش می دوزم

      جریان م.م توی لینکی که گذاشتم هست
      فقط کافیه اون خبر کوتاه رو برای دست کم 15 دقیقه توی ذهنت با این فرم تجسم کنی
      یک شوی احمقانه ی خنده دار
      .
      .
      .
      بلاگ حسام رو الان دیدم
      و شگفت زده شدم کلی

      دیدگاه توسط Mahtab — سپتامبر 21, 2009 @ 16:04


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

